Twitter Aleid Gielis Facebook Aleid Gielis
Home > Nieuws > Keurmerken slaan de plank mis

Nieuwsbericht



Keurmerken slaan de plank mis
18 november 2011

Er zijn veel keurmerken in omloop met als doel om de consument te helpen bij zijn of haar productkeuze. Uit onderzoek blijkt dat Nederlanders echter niet weten waar de keurmerken voor staan.


Uit onderzoek blijkt dat keurmerken juist meer verwarring scheppen en op dit moment nog geen toegevoegde waarde zijn.

 

In de praktijk besteden wij - waar nodig - aandacht aan het leren lezen en interpreteren van etiketten.

Vaak komen mensen dan terug met leuke verhalen over wat ze in de supermarkt allemaal te weten zijn gekomen.

 

Zie je ook door de (keurmerk)bomen het bos niet meer, neem dan contact met ons op.




Vergoedingen 2020

Dieetadvisering zit in de basisverzekering.

 

Meer informatie

 


Tip van de maand!

7 tips om voedselverspilling te

voorkomen.

 

Lees hier meer over de tip.